Pasūtītājs
Aizkraukles novada pašvaldība
Piedāvājumu iesniegšana
2025. gada 11. februāris
Interreg

Nosaukums

Aizkraukles novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs

90000074812

Juridiskā adrese

Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101

Līguma izpildes adrese

Dzirnavu iela 5, Nereta, Neretas pagasts, Aizkraukles novads, LV-5118.

Cenu aptaujas nosaukums

Cenu aptauja mēbeļu izgatavošanai projekta LL-00132 "Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā" (Weekend in Village) ietvaros.” (Aktivitāte D.1.1.5.)

Cenu aptaujas ID numurs

ANP/2.1.8/25/6

Iepirkuma metode

Cenu aptauja saskaņā 2025.gada 23.janvāra Aizkraukles novada domes iepirkumu organizēšanas noteikumiem Nr.2025/4 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā”

Kontaktpersona

Liene Paukšte-Uzula, vecākā projektu vadītāja

Sintija Sniedzīte, projektu vadītāja

Kontaktinformācija

liene.paukste.uzula@aizkraukle.lv, +371 29394972

sintija.sniedzite@aizkraukle.lv, +371 28302224

Informācija par tirgus izpēti

Pakalpojums tiek iepirkts Eiropas Savienības Kohēzijas fonda Interreg V-A Latvijas–Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.‒2027. gadam projekta “Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā" (Weekend in Village) LL-00132 ietvaros.

Tirgus izpētes priekšmets

  • Mēbeļu izgatavošana, piegāde un uzstādīšana Neretas tūrisma punktam;
  • Līguma izpildes termiņš – 2 (divi) mēneši no līguma noslēgšanas brīža.

Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana

  1. Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam piedāvājums: Finanšu  piedāvājumu pieteikuma forma (2.pielikums).
  2. Pretendenta piedāvājumu (Pieteikuma formu – 2.pielikums) var iesniegt līdz 2025. gada 11. februārim nosūtot to elektroniski uz e-pasta adresi: sintija.sniedzite@aizkraukle.lv vai iepirkumi@aizkraukle.lv .
  3. Piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un Tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
  4. Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk – PVN). Cenā jāierēķina visi ar pakalpojuma sniegšanu saistītie izdevumi.

Līguma slēgšana un apmaksas kārtība

  1. Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.
  2. Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10  (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
  3. Rēķinā obligāti norādāmā informācija – līguma Nr., projekta Nr., projekta nosaukums.

Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs

  1. Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena eiro bez PVN
  2. Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs  piedāvājumu ar zemāko cenu eiro bez PVN.
  3. Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi pakalpojuma sniegšanā.
  4. Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.