Pasūtītājs
Aizkraukles novada pašvaldība
Piedāvājumu iesniegšana
2025. gada 10. februāris
Interreg

Nosaukums

Aizkraukles novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs

90000074812

Juridiskā adrese

Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101

Pakalpojuma nodrošināšanas adrese

Staburaga Saieta Nams, Staburags, Staburaga pagasts, LV-5128

Cenu aptaujas nosaukums

“Cenu aptauja par ēdināšanas pakalpojuma – kafijas pauzes nodrošināšanu projekta LL-00134 “Ilgtspējīga ūdens tūrisma veicināšana Lietuvas-Latvijas pārrobežu reģionā, iesaistot vietējos uzņēmējus un kopienas” “WaterTour” ietvaros. (Aktivitāte D.2.2.2.).

Cenu aptaujas ID numurs

ANP/2.1.8/25/5

Iepirkuma metode

Cenu aptauja saskaņā 2025.gada 23.janvāra Aizkraukles novada domes iepirkumu organizēšanas noteikumiem Nr.2025/4 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā”

Kontaktpersona

Liene Paukšte-Uzula, vecākā projektu vadītāja

Sintija Sniedzīte, projektu vadītāja

Kontaktinformācija

liene.paukste.uzula@aizkraukle.lv, +371 29394972

sintija.sniedzite@aizkraukle.lv, +371 28302224

Informācija par tirgus izpēti

akalpojums tiek iepirkts Eiropas Savienības Kohēzijas fonda Interreg V-A Latvijas–Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.‒2027. gadam projekta LL-00134 “Ilgtspējīga ūdens tūrisma veicināšana Lietuvas-Latvijas pārrobežu reģionā, iesaistot vietējos uzņēmējus un kopienas” “WaterTour” ietvaros.

Tirgus izpētes priekšmets

Ēdināšanas pakalpojuma – kafijas pauzes nodrošināšana 2025. gada 25. februārī, Staburaga saieta namā, Staburagā, Staburaga pagastā, LV-5128, saskaņā ar Tehnisko specifikāciju (1.pielikums).

Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana

Pretendentam līdz 2025. gada 10. februārim jāiesniedz:

  • Finanšu piedāvājums (saskaņā ar 2. pielikumu);
  • Paredzamā ēdienkarte (brīvā formā).

Dokumenti jāiesniedz elektroniski parakstīti, nosūtot uz e-pastu dome@aizkraukle.lv vai sintija.sniedzite@aizkraukle.lv.

Apmaksas kārtība

  1. Pasūtītājs sniegs pakalpojuma sniegšanas tiesības, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.
  2. Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10  (desmit) darba dienu laikā pēc pilnīgas pakalpojuma izpildes un atbilstoša rēķina saņemšanas.
  3. Rēķinā jāiekļauj informācija par projektu (projekta Nr., nosaukums).

Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs

  1. Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena eiro bez PVN
  2. Pakalpojuma sniegšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs  piedāvājumu ar zemāko cenu eiro bez PVN.
  3. Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu iesniegtās ēdienkartes un pieredzi pakalpojuma sniegšanā.
  4. Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.