Pasūtītājs
Aizkraukles novada pašvaldība
Piedāvājumu iesniegšana
2025. gada 3. janvāris
projektd

Nosaukums

Aizkraukles novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs

90000074812

Juridiskā adrese

Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101

Preces piegādes adrese

Pētera Lodziņa iela 1, Nereta, Neretas pag., Aizkraukles nov., LV-5118

Cenu aptaujas nosaukums

Cenu aptauja etnogrāfiskā un arheoloģiskā tautastērpu izgatavošanai projekta LL-00132 "Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā" (Weekend in Village) ietvaros.”

Cenu aptaujas ID numurs

ANP/2.1.8/24/25

Iepirkuma metode

Cenu aptauja saskaņā 2022.gada 17.novembra Aizkraukles novada domes iepirkumu organizēšanas noteikumiem Nr.2022/70 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā”

Kontaktpersona

Liene Paukšte-Uzula, vecākā projektu vadītāja

Sintija Sniedzīte, projektu vadītāja

Kontaktinformācija

liene.paukste.uzula@aizkraukle.lv, +371 29394972

sintija.sniedzite@aizkraukle.lv, +371 28302224

Informācija par tirgus izpēti

Pakalpojums tiek iepirkts Eiropas Savienības Kohēzijas fonda Interreg V-A Latvijas–Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.‒2027.gadam projekta “Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā" (Weekend in Village) LL-00132 ietvaros.

Tirgus izpētes priekšmets

Sēlijas arheoloģiskā un etnogrāfiskā tautastērpu izgatavošana un piegāde.

Pakalpojuma izpildes termiņš – 3 mēneši no līguma noslēgšanas brīža.

Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana

Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam piedāvājums: Pieteikuma forma un Finanšu piedāvājums (2.pielikums).

Pretendenti piedāvājumus (Pieteikuma formu-2.pielikums) var iesniegt līdz 2025. gada 3. janvārim nosūtot to elektroniski uz e-pasta adresi: sintija.sniedzite@aizkraukle.lv vai iepirkumi@aizkraukle.lv .

Piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un Tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.

Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena euro bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk – PVN). Cenā jāierēķina visi ar pakalpojuma sniegšanu saistītie izdevumi.

Līguma slēgšana un apmaksas kārtība

Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.

Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.

Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs

Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena euro bez PVN

Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs  piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN.

Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi pakalpojuma sniegšanā.

Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.