Pasūtītājs
Aizkraukles novada pašvaldība
Piedāvājumu iesniegšana
līdz 2024. gada 31. oktobrim
Interreg

Nosaukums

Aizkraukles novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs

90000074812

Adrese

Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101

Pakalpojuma sniegšanas vieta

Aizkraukle

Cenu aptaujas nosaukums

Izstāžu aprīkojuma – POP-UP prezentācijas galdu iegāde Sēlijas reģionu projekta “Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā” Nr. LL-00132  “Weekend in Village” ietvaros

Cenu aptaujas ID numurs

ANP/2.1.8/24/47

Iepirkuma metode

Cenu aptauja

Kontaktpersonas

Linda Lielauza, tūrisma speciāliste

Liene Paukšte-Uzula, vecākā projektu vadītāja

Kontaktinformācija

Linda.lielauza@aizkraukle.lv , tel. +371 29275412

liene.paukste.uzula@aizkraukle.lv, tel. +371 29394972

​​​​​​Informācija par tirgus izpēti

Preces piegāde tiek īstenota Eiropas Savienības Kohēzijas fonda Interreg V-A Latvijas- Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.-2027.gadam projekta „Tūrisma projekta attīstība Sēlijā “Weekend in Village “ Nr. LL-00132 ietvaros (Aktivitāte D.2.5.5).

Cenu aptaujas priekšmets

4 vienības “POP-UP” prezentācijas galdi ar krāsainu foto druku un ar plauktu.

Tehniskās prasības

  • “POP-UP” prezentācijas galdiem jābūt viegli pārvietojamiem, saliekamiem un izliektas formas;
  • prezentācijas galdam ir jāsastāv no galda virsmas, priekšējās daļas, apakšējās daļas, plastikāta plaukta;
  • prezentācijas galda augšējai virsmai jābūt melnā krāsā un no koka materiāla;
  • prezentācijas galda priekšējai daļai (apdrukas lauks) jābūt no plastikāta un nodrukātai atbilstoši pasūtītāja sagatavotajai vizualizācijai, kura tiks saskaņota pēc līguma slēgšanas;
  • prezentācijas galdam komplektā jābūt uzglabāšanas somām;
  • piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un pielikumā noteiktajām prasībām.

Darba izpildes laiks

Preces saņemšanas periods: 2 nedēļu laikā no līguma noslēgšanas brīža;

Piedāvājuma sniegšanas forma un laiks

  1. Pretendenti sagatavo finanšu piedāvājumu brīvā formā norādot tajā:
    1. pasūtītāju, cenu aptaujas numuru un nosaukumu.
    2. pretendenta nosaukumu, reģ.numuru, juridisko adresi, kontaktinformāciju, pilnvaroto personu, kas paraksta piedāvājumu;
    3. līgumcenu euro bez PVN, kurā ierēķināti visi ar pakalpojuma sniegšanu un preču piegādi saistītie izdevumi;
    4. preču skaitu un piegādes laiku;
    5. preču atbilstību tehniskajai specifikācijai;
    6. norādi par projektu:  ES Kohēzijas fonda Interreg LAT-LIT pārrobežu sadarbības programms 2021.-2027.gadam projekta “Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā” Nr. LL-00132  “Weekend in Village” ietvaros.
  2. Pretendenti iesniedz piedāvājumus līdz 31. oktobrim;
  3. Pretendenti iesniedz piedāvājumu, nosūtot cenu, tehnisko specifikāciju un prezentācijas galdu parauga maketu vai fotogrāfiju uz e-pastu turisms@aizkraukle.lv

Līguma slēgšana un apmaksas nosacījumi

  • Paredzamā līguma cena: 900 eiro (bez PVN) par 4 apdrukātiem “POP-UP” galdiem;
  • Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena eiro bez PVN;
  • Cenā jāierēķina visi ar pakalpojuma sniegšanu saistītie izdevumi;
  • Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu;
  • Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10  (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un  atbilstoša rēķina saņemšanas.

Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs

  1. Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena euro bez PVN, atbilstība tehniskajai specifikācijai;
  2. Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN;
  3. Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ņemot vērā atbilstību papildus nosacījumam tehniskajā specifikācijā un lielāko pieredzi pakalpojuma sniegšanā;
  4. Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.