Nosaukums |
Aizkraukles novada pašvaldība |
Reģistrācijas numurs |
90000074812 |
Adrese |
Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101 |
Pakalpojuma sniegšanas vieta |
Aizkraukle |
Cenu aptaujas nosaukums |
Izstāžu aprīkojuma – POP-UP prezentācijas galdu iegāde Sēlijas reģionu projekta “Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā” Nr. LL-00132 “Weekend in Village” ietvaros |
Cenu aptaujas ID numurs |
ANP/2.1.8/24/47 |
Iepirkuma metode |
Cenu aptauja |
Kontaktpersonas |
Linda Lielauza, tūrisma speciāliste Liene Paukšte-Uzula, vecākā projektu vadītāja |
Kontaktinformācija |
Informācija par tirgus izpēti
Preces piegāde tiek īstenota Eiropas Savienības Kohēzijas fonda Interreg V-A Latvijas- Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.-2027.gadam projekta „Tūrisma projekta attīstība Sēlijā “Weekend in Village “ Nr. LL-00132 ietvaros (Aktivitāte D.2.5.5).
Cenu aptaujas priekšmets
4 vienības “POP-UP” prezentācijas galdi ar krāsainu foto druku un ar plauktu.
Tehniskās prasības
- “POP-UP” prezentācijas galdiem jābūt viegli pārvietojamiem, saliekamiem un izliektas formas;
- prezentācijas galdam ir jāsastāv no galda virsmas, priekšējās daļas, apakšējās daļas, plastikāta plaukta;
- prezentācijas galda augšējai virsmai jābūt melnā krāsā un no koka materiāla;
- prezentācijas galda priekšējai daļai (apdrukas lauks) jābūt no plastikāta un nodrukātai atbilstoši pasūtītāja sagatavotajai vizualizācijai, kura tiks saskaņota pēc līguma slēgšanas;
- prezentācijas galdam komplektā jābūt uzglabāšanas somām;
- piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un pielikumā noteiktajām prasībām.
Darba izpildes laiks
Preces saņemšanas periods: 2 nedēļu laikā no līguma noslēgšanas brīža;
Piedāvājuma sniegšanas forma un laiks
- Pretendenti sagatavo finanšu piedāvājumu brīvā formā norādot tajā:
- pasūtītāju, cenu aptaujas numuru un nosaukumu.
- pretendenta nosaukumu, reģ.numuru, juridisko adresi, kontaktinformāciju, pilnvaroto personu, kas paraksta piedāvājumu;
- līgumcenu euro bez PVN, kurā ierēķināti visi ar pakalpojuma sniegšanu un preču piegādi saistītie izdevumi;
- preču skaitu un piegādes laiku;
- preču atbilstību tehniskajai specifikācijai;
- norādi par projektu: ES Kohēzijas fonda Interreg LAT-LIT pārrobežu sadarbības programms 2021.-2027.gadam projekta “Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā” Nr. LL-00132 “Weekend in Village” ietvaros.
- Pretendenti iesniedz piedāvājumus līdz 31. oktobrim;
- Pretendenti iesniedz piedāvājumu, nosūtot cenu, tehnisko specifikāciju un prezentācijas galdu parauga maketu vai fotogrāfiju uz e-pastu turisms@aizkraukle.lv
Līguma slēgšana un apmaksas nosacījumi
- Paredzamā līguma cena: 900 eiro (bez PVN) par 4 apdrukātiem “POP-UP” galdiem;
- Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena eiro bez PVN;
- Cenā jāierēķina visi ar pakalpojuma sniegšanu saistītie izdevumi;
- Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu;
- Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs
- Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena euro bez PVN, atbilstība tehniskajai specifikācijai;
- Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN;
- Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ņemot vērā atbilstību papildus nosacījumam tehniskajā specifikācijā un lielāko pieredzi pakalpojuma sniegšanā;
- Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.