Pasūtītājs
Aizkraukles novada pašvaldība
Piedāvājumu iesniegšana
2025. gada 11. aprīlis
Interreg

Nosaukums

Aizkraukles novada pašvaldība

Reģistrācijas numurs

90000074812

Adrese

Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101

Pakalpojuma sniegšanas vieta

Pētījums par Sēlijas kultūrvēsturisko teritoriju Lietuvas pusē veicams, izmantojot pakalpojuma sniedzēja resursus, no sev ērtas atrašanās vietas.

Cenu aptaujas nosaukums

Pētījums par Sēlijas reģionu projekta “Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijā” Nr. LL-00132  “Weekend in Village” ietvaros

Cenu aptaujas ID numurs

ANP/2.1.8/CAN/25/13

Iepirkuma metode

Cenu aptauja saskaņā 2025.gada 23.janvāra Aizkraukles novada domes iepirkumu organizēšanas noteikumu Nr.2025/4 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā” punktu 39.2.

Kontaktpersonas

Ēva Jaunošāne,  projektu vadītāja

Kontaktinformācija

Eva.Jaunosane@aizkraukle.lv, tel.29194007

 

Informācija par tirgus izpēti

Pakalpojums tiek iepirkts Eiropas Savienības Kohēzijas fonda Interreg V-A Latvijas- Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.-2027.gadam projekta „Tūrisma projekta attīstība Sēlijā “Weekend in Village “ Nr.LL-00132 ietvaros (Aktivitāte Nr.D.1.4.1.).

Tirgus izpētes priekšmets

  1. Pētījuma veikšanas pakalpojums  saskaņā ar Tehnisko specifikāciju (1.pielikums);
  2. Pakalpojuma sniegšanas periods: 2 (divu) mēnešu laikā no līguma noslēgšanas brīža;
  3. Paredzamā līguma cena: 2500 eiro (t.sk. PVN).

Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana

  1. Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam piedāvājums: aizpildīts un parakstīts Pieteikums un Finanšu piedāvājums (2.pielikums);
  2. Pretendenti piedāvājumus var iesniegt līdz 2025. gada 11. aprīlim sūtot to elektroniski uz e- pastu eva.jaunosane@aizkraukle.lv  ar norādi: “projektam Weekend in Village”.;
  3. Piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un Tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām;
  4. Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN);

Cenā jāierēķina visi ar pakalpojums sniegšanu saistītie izdevumi.

Līguma slēgšana un  apmaksas kārtība

  1. Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.
  2. Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10  (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un  atbilstoša rēķina saņemšanas.

Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs

  1.  Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena eiro bez PVN;
  2. Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN;
  3. Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ņemot vērā atbilstību papildus nosacījumam tehniskajā specifikācijā un lielāko pieredzi pakalpojuma sniegšanā;
  4. Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.