Nosaukums |
Aizkraukles novada pašvaldība |
Reģistrācijas numurs |
90000074812 |
Juridiskā adrese |
Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101 |
Piegādes adreses |
|
Cenu aptaujas nosaukums |
“Piecu koka stendu planšetēm izgatavošana un uzstādīšana Koknesē projekta Reclaimed History ietvaros” Aktivitāte Nr.D.1.1.1 |
Cenu aptaujas ID numurs |
ANP/2.1.8/25/1 |
Iepirkuma metode |
Cenu aptauja saskaņā 2025. gada 23. janvāra Aizkraukles novada domes iepirkumu organizēšanas noteikumiem Nr.2025/4 “Iepirkumu organizēšanas kārtība Aizkraukles novada pašvaldībā” |
Kontaktpersona |
Liene Paukšte-Uzula, vecākā projektu vadītāja Sintija Sniedzīte, projektu vadītāja |
Kontaktinformācija |
Informācija par tirgus izpēti
Pakalpojums tiek iepirkts Eiropas Savienības Kohēzijas fonda Interreg V-A Latvijas–Lietuvas pārrobežu sadarbības programmā 2021.‒2027. gadam projekta LL-00061 “Digitāli pieejami un pievilcīgi zudušā kultūras mantojuma tūrisma galamērķi Zemgalē un Ziemeļlietuvā” (Reclaimed History) ietvaros, aktivitāte D.1.1.1.
Tirgus izpētes priekšmets
- Projekta ietvaros Aizkraukles novada pašvaldība plāno izvietot piecus (ierokot zemē) aptuveni 1.5m augstus koka stendus, kuros apmeklētāji varēs ievietot planšetes, kas aprīkotas ar digitālu tūrisma, kultūras un vēstures materiālu par konkrēto tūrisma punktu paplašinātās realitātes tehnoloģijā. Pie vai uz objektiem uzstādāma arī informāciju ar Interreg Latvia-Lithuania pārrobežu sadarbības 2021.-2027.gada programmas logo.
- Preču piegādes un uzstādīšanas termiņš – 2 mēneši no līguma noslēgšanas brīža.
- Plānotā līgumcena 3264.46 EUR bez PVN.
Piedāvājuma noformēšana un iesniegšana
- Pretendentam jāiesniedz Pasūtītājam piedāvājums: Pieteikuma forma un Finanšu piedāvājums (2.pielikums), kā arī plānoto stendu vizualizācija.
- Pretendenti piedāvājumus (Pieteikuma formu-2.pielikums) var iesniegt līdz 2025. gada 24. februārim nosūtot to elektroniski uz e-pasta adresi: sintija.sniedzite@aizkraukle.lv vai iepirkumi@aizkraukle.lv .
- Piedāvājumam jāatbilst šajā instrukcijā un Tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
- Piedāvājumā jānorāda piedāvātā cena euro bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk – PVN). Cenā jāierēķina visi ar pakalpojuma sniegšanu saistītie izdevumi.
Līguma slēgšana un apmaksas kārtība
- Pasūtītājs slēgs ar izraudzīto Pretendentu līgumu, pamatojoties uz Pretendenta piedāvājumu.
- Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) darba dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas kritērijs
- Piedāvājumu vērtēšanas kritērijs: zemākā cena euro bez PVN
- Līguma slēgšanas tiesības tiks piešķirtas pretendentam, kas iesniegs piedāvājumu ar zemāko cenu euro bez PVN.
- Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi pakalpojuma sniegšanā.
- Ja Pretendenta piedāvājums neatbilst šai instrukcijai un Tehniskajai specifikācijai, Pretendenta piedāvājums var tikt noraidīts.