Pasūtītāja nosaukums |
Aizkraukles novada pašvaldība |
Nod. maksātāja reģ. nr. |
90000074812 |
Juridiskā adrese |
Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, Latvija, LV-5101 |
Pakalpojuma sniegšanas vietas adrese |
ceļš “ Bidēgi - Auliciems” Kokneses pagastā, Aizkraukles novadā |
Zemes vienības kadastra apzīmējumi |
32600100171, 32600120116, 32600100149 |
Cenu aptaujas nosaukums |
Par topogrāfiskā plāna izstrādi, ceļam “ Bidēgi - Auliciems” Kokneses pagastā, Aizkraukles novadā |
Cenu aptaujas ID numurs |
ANP-2023/44 |
Iepirkuma metode |
Cenu aptauja |
CPV kods |
71351810-4 |
Kontaktpersona |
Anda Mikāla, Aizkraukles novada pašvaldības, Vecākā projektu vadītāja tālr. +371 27097953, e-pasts: anda.mikala@aizkraukle.lv |
Cenu aptauja tiek veikta saskaņā ar Aizkraukles novada pašvaldības 2022. gada 17. novembra noteikumiem Nr.2022/70 “Iepirkumu organizēšanas kārtības Aizkraukles novada pašvaldībā”.
Darba uzdevums
Ņemot vērā pasūtītāja ieceri veikt ceļa seguma atjaunošanu, nepieciešams izstrādāt un saskaņot topogrāfisko plānu zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu Nr.32600100171,daļai no zemes vienības ar kadastra apzīmējumu Nr. 32600120116, daļai no zemes vienības ar kadastra apzīmējumu Nr. 32600100149 Kokneses pagastā, Aizkraukles novadā, atbilstoši pievienotajam darba uzdevumam. (1.pielikums).
Uzdevuma veikšanas termiņi
Līgums izpildāms ne ilgāk kā 8 (astoņu) nedēļu laikā no līguma noslēgšanas brīža.
Piedāvājuma iesniegšanas termiņš
Ieinteresētās personas piedāvājumus var iesniegt līdz 2023. gada 17. augustam plkst. 10.00
Piedāvājumu iesniegšanas vieta:
- Nosūtot elektroniski uz e-pastu: anda.mikala@aizkraukle.lv (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu vai ieskenētā veidā).
- Pasūtītājs nodrošina iesniegto piedāvājumu konfidencialitāti līdz iesniegšanas termiņa beigām. Pretendents drīkst iesniegt tikai vienu piedāvājuma variantu.
Prasības pretendentiem
Iepirkumā drīkst piedalīties fiziska vai juridiska persona, kura reģistrēta LR Komercreģistrā un/vai Būvkomersantu reģistrā, un kurai ir tiesības veikt cenu aptaujā minētos darbus. Informāciju pasūtītājs var pārbaudīt LR Uzņēmumu reģistra vietnē.
Iesniegto piedāvājumu vērtēšana
- Pasūtītājs atzīst par atbilstošiem tikai tos piedāvājumus, kuri iesniegti un sagatavoti atbilstoši tehniskajā specifikācijā noteiktajām prasībām.
- Pasūtītājs no atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlas visizdevīgāko piedāvājumu, kura noteikšanā kritērijs ir zemākā cena.
- Ja diviem pretendentiem piedāvātā cena ir vienāda, Pasūtītājs izvēlēsies pretendentu ar lielāku pieredzi, par ko pārliecināsies, lūdzot iesniegt papildus informāciju.
Apmaksas kārtība
Samaksu par pakalpojumu Pasūtītājs veic 10 (desmit) dienu laikā pēc nodošanas – pieņemšanas akta parakstīšanas par pilnīgu pakalpojuma izpildi un atbilstoša rēķina saņemšanas.
Prasības attiecībā uz Pretendenta tehniskajām un profesionālajām spējām:
- pretendentam Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts, nav nodokļu parādi, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 eiro;
- pretendents ir reģistrēts, licencēts vai sertificēts atbilstoši normatīvo aktu prasībām;