Šī gada 2. janvārī darbu sāka Aizkraukles novada Aizkraukles pagasta Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), kas darbojas Aizkraukles pagasta pakalpojumu centra telpās (2. stāvā) Kalna ielā 20.
VPVKAC pakalpojumus un konsultācijas sniegs Aizkraukles pagasta pakalpojumu centra sekretāre Ineta Savčenko. Aizkraukles pagasta VPVKAC būs pieejami visi tie paši pakalpojumi, arī pašvaldības, kas citos Aizkraukles novada teritorijā izvietotajos centros.
VPVKAC darba laiks: pirmdien no pulksten 8 līdz 12 un no 13 līdz 18; otrdien, trešdien un ceturtdien – no 8 līdz 12 un no 12.45 līdz 17; piektdien – no 8 līdz 12 un no 12.45 līdz 15.
Janvāra pirmajā nedēļā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija sadarbībā ar pašvaldībām atklāja četrus jaunus valsts un pašvaldību vienotos klientu apkalpošanas centrus. Iedzīvotājiem pieejami jau 145 VPVKAC 35 pašvaldībās, kuros ikviens Latvijas iedzīvotājs var ērti pieteikt pieprasītākos valsts pakalpojumus un visus pašvaldības pakalpojumus. Jaunie klientu centri atvērti, lai iedzīvotājiem būtu iespēja pakalpojumu saņemt vēl tuvāk savai dzīvesvietai.
Šajā gadā plānots pakāpeniski paplašināt teritoriālo VPVKAC pieejamību, kā arī papildināt esošo pakalpojumu grozu – šobrīd VPVKAC apkalpo 13 iestādes, atbalstot 97 pakalpojumu pieteikšanu.
VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī, tajā var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī saņemt citas konsultācijas.