No 2024. gada 24. janvāra Ērberģes pagasta iedzīvotāji “Latvijas Pasta” pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām viņi tiek informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastēs.
Pastnieka apmeklējumu varēs pieteikt katru darbdienu, sazinoties ar “Latvijas Pasta” Klientu centru pa tālruni +371 27008001 vai +371 67008001.
Pastnieka vizīte ir bez maksas. Pasta pakalpojumus bez iepriekšēja pieteikuma Ērberģes iedzīvotāji varēs saņemt arī Neretas pasta nodaļā, kas atrodas Neretā, Pētera Lodziņa ielā 2.
Pastnieks klienta dzīvesvietā sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā u. c.
Ērberģes iedzīvotājiem, kuri izmanto PNS pakalpojumu, “Latvijas Pasts” piedāvā arī VISA maksājumu debetkartes priekšrocības. Ar šo karti, kas ir saistīta ar PNS kontu, var norēķināties tirdzniecības vietās un iepirkties internetā, kā arī izņemt skaidru naudu gan pasta nodaļās, gan jebkurā bankomātā.
Sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai klienti aicināti izmantot arī Aizkraukles novadā izvietotos “Latvijas Pasta” pakomātus, kas atrodas Aizkrauklē, Spīdolas ielā 17, Pļaviņās, Odzienas ielā 2, un Koknesē, Lāčplēša ielā 5.
Jautājumu gadījumā par “Latvijas Pasta” sniegtajiem pakalpojumiem klienti aicināti sazināties ar “Latvijas Pasta” Klientu centru pa jau norādītajiem tālruņiem vai rakstīt e-pastā: info@pasts.lv.