10. februārī Andreja Upīša Skrīveru vidusskolā tikās Aizkraukles novada vispārējās izglītības iestāžu direktori un viņu vietnieki izglītības jomā. Semināra galvenā tēma bija Aizkraukles novada izglītības attīstības stratēģijas izveide.
Skrīveros ieradās skolu direktori un vietnieki no visām Aizkraukles novada skolām, kā arī Aizkraukles novada domes Izglītības, kultūras un sporta jautājumu komitejas priekšsēdētāja vietnieks Arvis Upīts.
Semināra ievadā dalībniekus uzrunāja Andreja Upīša Skrīveru vidusskolas direktore Ieviņa Piļka un ar muzikālu sveicienu sagaidīja skolas zēnu vokālais ansamblis. Direktore iepazīstināja ar Andreja Upīša Skrīveru vidusskolas vadības komandas darbu administratīvā pārvaldībā, kā arī skolas iesaisti projektā “Skola katram skolēnam”.
Aizkraukles novada Izglītības pārvalde sarunai ar skolu vadības komandām bija sagatavojusi prezentāciju “Optimālā vispārējās izglītības tīkla modeļa izveide Aizkraukles novadā”. Pārskatā sniegts ieskats par galvenajiem izglītības politikas un plānošanas dokumentiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, kas pašvaldībai nosaka risināt jautājumu par skolu tīkla sakārtošanu, lai nodrošinātu kvalitatīvu izglītības pakalpojumu. Tas tika skatīts kontekstā ar demogrāfiskajiem datiem Aizkraukles novadā, kam diemžēl ir lejup slīdoša tendence, kā arī vidusskolas pakāpes kvalitatīvajiem rādītājiem – obligāto centralizēto eksāmenu indeksu un kvalitatīvo kritēriju sasniegtajiem līmeņiem vidusskolu akreditācijās.
Diskusijās direktori atzina, ka blakus stiprajām pusēm un iespējām Aizkraukles novada šī brīža skolu tīklā ir pietiekami daudz risku, vājo pušu un draudu attīstībai.
Semināra noslēgumā dalībnieki apciemoja Skrīveru Mūzikas un mākslas skolu, kur direktore Iveta Biķerniece un direktores vietniece Madara Kantāne iepazīstināja ar skolas mūsdienīgo un mākslas integrējošo mācību vidi.
Semināra dalībnieki vienojās atgriezties pie sarunas par skolu tīkla sakārtošanu marta sākumā, kad katra skola būs veikusi savas iestādes stipro un vājo pušu analīzi. Uz sarunu tiks aicināti arī deputāti un Izglītības un zinātnes ministrijas pārstāji.