Mēnešalga:
1851 EUR
Vadība / Administrēšana
Atrašanās vieta:
Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles nov.

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Aizkraukles novada pašvaldība (Reģ. Nr. 90000074812) izsludina pieteikšanos uz Aizkraukles novada pašvaldības Administrācijas Personāla nodaļas vadītāja amatu.

Darba veids: Darba līgums uz noteiktu laiku – 1 gadu, 1 likme

Vakanto vietu skaits: 1
Mēnešalga –
1851 euro

Pieteikšanās vakancei: līdz 2024.gada 8. jūlijam.

Galvenie amata pienākumi:

  • Vadīt un organizēt Pašvaldības Administrācijas Personāla nodaļas (turpmāk – Nodaļa) darbu, izpildot un realizējot nolikumā noteiktos uzdevumus un tiesības.
  • Nodrošināt Nodaļas darbību reglamentējošo dokumentu (nolikumu, reglamentu, u.c.) izstrādi, atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
  • Izstrādāt Nodaļas darbinieku amatu aprakstus, atbildēt par to aktualizāciju un pārskatīšanu atbilstoši Pašvaldības reglamentējošiem dokumentiem.
  • Kontrolēt Nodaļas darbinieku amatu aprakstos paredzēto pienākumu, uzdoto konkrēto uzdevumu izpildi un Pašvaldības iekšējo normatīvo aktu ievērošanu.
  • Piedalīties Nodaļas darbinieku novērtēšanā, aktualizēt Pašvaldības darbinieku darba snieguma novērtēšanas sistēmu, sekot līdzi darbinieku darba snieguma vērtēšanas termiņiem.
  • Saskaņot un vīzēt darbinieku iesniegumus, kas saistīti ar darbinieku prombūtnēm (t.i. atvaļinājumiem, komandējumiem, apmācībām u.tml.).
  • Koordinēt un kontrolēt Nodaļas darbinieku sadarbību ar Pašvaldības iestādēm, struktūrvienībām Nodaļas kompetencē esošajos jautājumos.
  • Piedalīties Pašvaldības Administrācijas un Pašvaldības padotībā esošo iestāžu vadītāju personāla atlasē, organizēt konkursus uz vakantajiem amatiem, apkopot un analizēt informāciju par personālu un sniegt nepieciešamo informāciju par vakantajiem amatiem.
  • Valsts amatpersonu sarakstu vai to grozījumu iesniegšana Valsts ieņēmumu dienestam saskaņā ar likumu „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā”.
  • Sagatavot Aizkraukles novada domes lēmumu projektus par Pašvaldības padotībā esošo iestāžu vadītāju iecelšanu amatā un Aizkraukles novada domes vai Pašvaldības izpilddirektora, izpilddirektora vietnieka uzdevumā lēmumu projektus par citiem ar personālu saistītiem jautājumiem.
  • Piedalīties Aizkraukles novada domes patstāvīgās komitejās un domes sēdēs Personāla kompetences jautājumos pēc vadības norādēm.
  • Konsultēt Aizkraukles novada domes deputātus, Pašvaldības Administrācijas darbiniekus un padotībā esošo iestāžu vadītājus darba tiesību jautājumos un atbilstoši nodaļas kompetencei sniegt atbildes un skaidrojumus.
  • Nodrošināt Nodaļas funkciju veikšanai nodoto materiālo vērtību saglabāšanu.
  • Veikt citus uzdevumus, atbilstoši normatīvajiem aktiem, Aizkraukles novada domes lēmumiem, Nolikumam, Pašvaldības vadības izdotajiem rīkojumiem un norādījumiem.

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā izglītība.
  • Vēlama vismaz viena gada pieredze darbā valsts/pašvaldību pārvaldē pēdējo trīs gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem.
  • Pieredze personāla vadībā un personāla procesu izpratnē.
  • Zināšanas un izpratne par personāla lietvedību.
  • Darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana.

  • Noturība pret stresu, prasme organizēt darbu efektīvi, teicamas komunikācijas un argumentācijas spējas, prasme strādāt komandā.
  • Analītiskā domāšana un precizitāte dokumentu sagatavošanā.
  • Teicamas valsts valodas zināšanas.
  • Zināšanas lietvedībā un iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī.

Mēs piedāvājam:

  • Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu.
  • Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.
  • Veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).
  • Draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Pretendenta pieteikums sastāv no:

Pieteikuma vēstules (īss apraksts par pretendenta spējām un motivāciju strādāt Aizkraukles novada pašvaldībā, vakancei noderīga līdzšinējā pieredze);

Īsas informācijas par sevi (CV- dzīves un darba gaitu pārskats, vakancei  noderīga profesionālā pilnveide, valodu zināšanas).

Pieteikumu iesniegšana:

Pretendenti pieteikumu aicināti iesniegt klātienē, klientu apkalpošanas centrā (Lāčplēša ielā 1, Aizkrauklē, Aizkraukles novadā, pirmdienās plkst. 8:00 - 18:00, otrdienās un trešdienās, ceturtdienās plkst. 8:00 - 18:00, piektdienās plkst. 8:00 - 15:00), sūtot pa pastu: Aizkraukles novada pašvaldība, Lāčplēša ielā 1A, Aizkrauklē, Aizkraukles novadā, LV-5101, sūtot uz e-pastu: dome@aizkraukle.lv,  parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu, ar norādi “Personāla nodaļas vadītājs”.

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Aizkraukles novada pašvaldība, kontaktinformācija: Lāčplēša iela 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, LV-5101, e-pasta adrese: dome@aizkraukle.lv.

Pretendentiem jāpiesakās līdz